Introduction: Baxter

Here is the place to discuss our favorite dogs of all types, and our adventures with them.

Moderators: Vaughan, mchughcb

Sophie
Posts: 10
Joined: Mon Nov 02, 2009 3:43 pm
Location: Grandmas House
Location: Booger County Missouri

Re: Introduction: Baxter

Post by Sophie »

Baxter wrote:Hullo Sophie, I am only recently travel from DE, and am not speaking good inglis yet. What kind of things are you and Skeeter going to show me?
Kein Problem mit dem Englisch, bin ich ziemlich fließend Deutsch. Eines müssen Sie wissen, ist die richtige Länge der Zeit, um ein totes Eichhörnchen zu begraben, und in der richtigen Tiefe. bevor Sie nehmen es in dem Haus. Ausserdem muss man wissen, wie deine Mutter zu zermürben, so wird sie ermöglichen es Ihnen, auf den Möbeln zu schlafen.

Baxter
Posts: 2
Joined: Thu Jun 30, 2011 8:39 pm

Re: Introduction: Baxter

Post by Baxter »

Sophie wrote:
Baxter wrote:Hullo Sophie, I am only recently travel from DE, and am not speaking good inglis yet. What kind of things are you and Skeeter going to show me?
Kein Problem mit dem Englisch, bin ich ziemlich fließend Deutsch. Eines müssen Sie wissen, ist die richtige Länge der Zeit, um ein totes Eichhörnchen zu begraben, und in der richtigen Tiefe. bevor Sie nehmen es in dem Haus. Ausserdem muss man wissen, wie deine Mutter zu zermürben, so wird sie ermöglichen es Ihnen, auf den Möbeln zu schlafen.
Das klingt sehr wunderbar, freue ich mich so freuen uns auf Ihren Besuch!

blaserguy
Meister der jagd
Posts: 757
Joined: Mon Jan 10, 2011 4:27 pm

Introduction: Baxter

Post by blaserguy »

I am not sure I want to know the translation here

Biebs
Meister der jagd
Posts: 999
Joined: Sun Jun 28, 2009 10:02 pm
Location: Very NW Tip of NJ, where NJ, PA, and NY meet

Re: Introduction: Baxter

Post by Biebs »

You can tell it really is Sophie...she uses bigger words than her master!!! :lol: :lol: :lol:

Post Reply

Return to “BlaserBuds Dog Diskussions”